loading...
آموزش پریمیر
حسین بازدید : 165 دوشنبه 17 شهریور 1399 نظرات (0)

 

در این مقاله سریع به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک پیوند پویا بین پریمیر و افترافکت ایجاد کنید.

توجه ویراستاران: تیم حاضر در Motion Array لطف داشتند تا بینش ویرایش فیلم خود را در این پست به اشتراک بگذارند. می توانید نکات بیشتر درباره ویرایش و ویرایش فیلم را در وبلاگ آنها پیدا کنید.

نقش ویرایشگر ویدئو به طور مداوم در حال رشد است. علاوه بر برش فیلم ها ، ویراستاران عالی همچنین باید بتوانند مواردی را که قبلاً برای یک بخش انیمیشن تعیین شده بود ، انجام دهند. خوشبختانه ، شما می توانید Adobe پریمیر و افترافکت را از طریق یک ویژگی جذاب به نام Dynamic Links متصل کنید. اگر ویراستاری هستید که می خواهید طراحی حرکت را در سکانس های پریمیر خود پیاده سازی کنید ، پیوندهای پویا بهترین دوست جدید شما خواهند بود.

حتی اگر تازه سفر ویرایش پریمیر خود را آغاز کرده اید ، زمان مناسبی است که می توانید جهشی به افترافکت داشته باشید. در این آموزش ، ما تفاوت بین این دو برنامه را برای زمان استفاده از هر یک توضیح خواهیم داد و اینکه این دو چگونه می توانند هماهنگ عمل کنند و گردش کاری ایجاد کنند که باعث صرفه جویی در وقت ، هزینه و شاید به سلامت عقل شما شود.

ادوبی پریمیر،  افترافکت: تفاوت چیست؟

وقتی برای اولین بار به رابط کاربری افترافکت و Premiere نگاه می کنید ، کاملاً شبیه به هم هستند: پنجره پخش کننده ، دنباله ، مرورگر و برگه جلوه ها. ممکن است گول شما بخورد که فکر می کنید می توانید در هر یک ویرایش کنید ، اما به زودی متوجه می شوید که تفاوت اصلی در کجاست.

پریمیر: یک بررسی سریع

در حالی که برخی از عناصر متن متحرک و انتقال را ارائه می دهد ، پریمیر در درجه اول برای برش ، ویرایش و تنظیم فیلم استفاده می شود. پانل های مختلف ویرایش به کاربر اجازه می دهد تا یک کار تمیز از مونتاژ تا درجه بندی داشته باشد و جدول زمانی به گونه ای ساخته شده است که امکان ویرایش رایگان و خلاقانه فیلم را فراهم می کند.

شما می توانید از Premiere برای کاهش پروژه های مبتنی بر فیلم خود استفاده کنید: تبلیغات ، موزیک ویدیوها ، و همه نوع پروژه های خلاقانه ویرایش فیلم. Premiere همچنین برای صدای شما عالی است ، به شما امکان می دهد صدای پروژه خود را ویرایش ، جلوه و ترکیب کنید.

پس از اثرات: یک بررسی سریع

افترافکت ابزاری ابتدایی برای حرکت گرافیکی ، ترکیب بندی و جلوه های تصویری است. انواع انیمیشن داخلی زیادی وجود دارد که هر یک از آنها زیر مجموعه گزینه های خاص خود را دارند ، بنابراین ایجاد عناوین و عناصر متحرک منحصر به فرد در افترافکت بسیار آسان تر از پریمیر است.

جدول زمانی در افترافکت برای ویرایش فیلم بسیار نادرست است. در عوض ، جدول زمانی افتر افکت بیشتر از اینکه برش های پی در پی بین آنها را ایجاد کند ، بیشتر بر روی کلیدسازی یک عنصر خاص متمرکز است.

فریم های کلیدی نقاطی هستند که برای نشان دادن شروع و پایان یک انیمیشن به یک عنصر اضافه می شوند. هنگامی که می خواهید یک بزرگنمایی آهسته و آهسته روی کلیپ ایجاد کنید ، از فریم های کلیدی در Premiere استفاده خواهید کرد ، اما توالی فریم کلید پنهان است و به خصوص کاربر پسند نیست. در افترافکت ، فریم کلیدی به صورت جلو و مرکز است و باعث ایجاد گردش کار بسیار نرم تری برای حرکت گرافیکی می شود.

افتر افکت همچنین دارای انبوهی از جلوه ها ، ابزارها و پشتیبانی شخص ثالث است که آن را به حیوانی برای طراحی حرکت و کار آهنگسازی تبدیل می کند.

استفاده از پیوندهای پویا

در گذشته ، کار بین افتر افکت و پریمیر شما را ملزم به ارائه و صادرات یک پروژه قبل از وارد کردن آن به پروژه دیگر می کرد. اگر کاربر عادی هستید ، قبل از اینکه کارها ساده شود ، بسیار آگاه خواهید بود که این موضوع تا چه اندازه ناامیدکننده است. توالی های عنوان ایجاد شده در افترافکت هر بار که نیاز به تغییر آن داشتید باید صادر و به Premiere وارد شوند. بگذریم ، این نه تنها اتلاف وقت بسیار آزار دهنده ای بود ، بلکه به این معنی بود که شما در پایان با نسخه های بیشماری فضای ارزشمند دیسک را اشغال کردید.

خوشبختانه ، آن روزهای تاریک با عملکرد حفظ پویایی (و صرفه جویی در وقت) Dynamic Link که پیوندی را بین پروژه افترافکت و Premiere ایجاد می کند ، به پایان رسیده اند. به زبان ساده ، اگر در عنوان پس از تغییر در عنوانی تغییر دهید ، این عنصر به صورت خودکار در Premiere به روز می شود. پس از ایجاد پیوند پویا بین پروژه ها ، comps انتخاب شده افترافکت به عنوان کلیپ در مرورگر Premiere شما ظاهر می شود. به تمام نمایش هایی که اکنون به لطف این میانبر کوچک مفید وقت کافی برای تماشای وقت خواهید داشت ، فکر کنید!

چگونه راه اندازی پیوند پویا

اگر قبلاً پروژه افترافکت را برای پیوند دادن ایجاد نکرده اید ، می توانید از داخل Premiere یک پروژه ایجاد کنید.

1) در Premiere به File> Adobe Dynamic Link> New افترافکت ترکیب بروید

2) پروژه را نامگذاری و ذخیره کنید. ذخیره پروژه افترافکت در همان مکانی که پروژه Premiere انجام می شود ، باید به روش استاندارد شما تبدیل شود.

3) اگر می خواهید یک رایانه دیگر اضافه کنید ، به سادگی مراحل را تکرار کنید. از شما نمی خواهد بعد از اولین بار پروژه را نام ببرید و comps شما در مرورگر افترافکت شما نمایش داده می شود.

 http://premierdi.rozblog.com/post/2

پیوند به یک پروژه پس از اثرات موجود

اگر قبلاً عناصر موشن گرافیک خود را ایجاد کرده اید ، می توانید پیوندی به آنها ایجاد کنید. نگران نباشید هرچه سازماندهی بیشتری در افترافکت داشته باشید ، این کار آسان تر خواهد بود ، باید مطمئن شوید که کامپایل هایی که می خواهید به آنها پیوند دهید به صورت پوشه ای نامگذاری شده و سازماندهی شده اند.

1) در Premiere به File> Adobe Dynamic Link> Import افترافکت ترکیب وارد شد

2) پروژه را در مرورگر فایل قرار دهید.

3) comps هایی را که می خواهید وارد کنید انتخاب کنید و ok را کلیک کنید.

 

افزودن و اصلاح گرافیک های خود

هنگامی که عنوان خود را در افترافکت ایجاد کردید ، می توانید محاسبات Dynamic Link را در مرورگر پیدا کنید و فقط مانند هر کلیپ دیگری به جدول زمانی خود بکشید و رها کنید. ببینید ، آسان است

اکنون که پیوند را ایجاد کرده اید ، می توانید بین برنامه ها به عقب و جلو بروید تا در صورت لزوم ، موشن گرافیک خود را ویرایش کنید. پیوند پویا به طور خودکار به روز می شود و پخش بسیار سریع تری به شما می دهد.

نکاتی برای مدیریت پیوندهای پویا

پروژه افتر افکت خود را منظم نگه دارید. فرار کردن ، نام بردن یا ثبت پرونده های شما آسان است ، اما سازمان کلید داشتن یک پروژه پیوندی تمیز و آسان برای هدایت است.

هر دو پروژه را کنار هم نگه دارید. اگر هرکدام از پروژه ها را پس از صرفه جویی در معرض خطر آفلاین قرار دادن قرار دهید ، می توانید مانند سایر کلیپ های آفلاین عادی ، آنها را دوباره پیوند دهید.

اگر از یک عنوان عنوان که بارگیری کرده اید یا توسط شخص دیگری ارائه شده است استفاده می کنید ، پروژه را باز کنید و با طرح آشنا شوید. قبل از ایجاد پیوند پویا با Premiere ، از محاسباتی که می خواهید وارد کنید یادداشت کنید.

یک پروژه متمرکز افتر افکت را با تمام حرکات گرافیک خود حفظ کنید ، بنابراین می توانید از انیمیشن های متنی و نمادی بین پروژه های برتر استفاده مجدد کنید.

اگرچه ممکن است شروع به این کار احساس نشود ، یادگیری استفاده از افتر افکت به همان اندازه که پاداش آور است نیز چالش برانگیز است. یک مزیت بزرگ استفاده از Adobe Dynamic Link این است که نیازی به دانستن همه چیز ندارید. لازم نیست که یک تغییر بزرگ ترسناک در روند کار شما باشد. در عوض ، می توانید از پیوندهای پویا برای گسترش مهارت های حرکت گرافیکی خود با هر پروژه استفاده کنید.

هنگامی که شروع به ایجاد موشن گرافیک در افترافکت می کنید ، به سرعت خواهید دید که ایجاد تصاویر بصری خارق العاده از استفاده از پریمیر چقدر آسان است. Dynamic Links به طور چشمگیری باعث صرفه جویی در زمان ارائه و صادرات می شود ، بنابراین اکنون این س begال ایجاد می شود که با این همه وقت آزاد چه کاری انجام می دهید؟

Motion Array یک بازار فیلمبردار همه در یک بازار است که دارای بیش از 100000 نمونه پریمیر و افتر افکت با کیفیت بالا ، همراه با راهنماهای گام به گام بیشتر است که به شما کمک می کند با اطمینان ویرایش کنید. آنها را برای محصولات حرفه ای ، خلاق و با کاربرد آسان بررسی کنید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 577
  • بازدید کلی : 3,554