loading...
آموزش پریمیر
حسین بازدید : 153 دوشنبه 17 شهریور 1399 نظرات (0)

در اینجا نحوه کار رفت و برگشت بین افتر افکت و پریمیر آورده شده است.

ما اخیراً یک ترفند فکری برای شما ارسال کرده ایم که به شما نشان می دهد چگونه ازپریمیربهافترافکتکپی و جایگذاری کنید. اگرچه ممکن است برای یافتن فیلم یا انتقال سریع اثرات بین برنامه ها مناسب باشد ، اما در هر حال هوای وحشی غربی از هرج و مرج وجود دارد.

جای تعجب نیست که ، چند روش قدرتمند دیگر نیز برای ادغام کامپایل هایافترافکتدر توالی هایپریمیردارد که از کمی دقت بیشتری استفاده می کنند.

Magic.gif

اول ، بیایید از خود بپرسیم که چرا در وهله اول حتی درپریمیرحضور داریم ... دلایل زیادی وجود دارد که شما به عنوان یک طراح حرکت باید درپریمیرکار کنید. شاید شما در حال طراحی صدا هستید ، در حال تحویل ، برش حلقه ، تصحیح رنگ هستید ، یا فقط یک فروشگاه واحد برای همه کارهای ویدیویی مشتری خود هستید. به همین دلایل ، دوستان ما دربه فکر راه های دوستانه تری برای جابجایی بین دو برنامه بدون نیاز به رندر مداوم بودند.

نحوه وارد کردن افتر افکت Comps بهپریمیر

پس از ایجاد یک comp درافترافکت(و صرفه جویی در پروژه) ، پریمیررا باز کرده و به صفحه پروژه بروید. کلیک راست کرده و Import را انتخاب کنید. سپس به سادگی پروژهافترافکترا با رایانه مورد نظر خود پیدا کرده ، آن را انتخاب کرده و روی open کلیک کنید. یک پنجره جدید ظاهر می شود و بلافاصله متوجه آتش گرفتن سرور پیوند پویایخواهید شد.

AEtoPremiere_WIldWest.gif

پس از حل شدن جادوی(بسته به پیچیدگی پروژه AE شما چند ثانیه کوتاه یا چند دقیقه کوتاه) پنجره با محتوای پروژه AE شما پر می شود. اگر از یک طرح سازمانی خوب پیروی می کنید ، یافتن رایانه شما به آسانی پیچاندن مخزن comps آسان است.

کامپیوتر خود را انتخاب کرده و تأیید را کلیک کنید. رونق. رایانه شما وارد شده است. نام آن با نام AE comp شما با یک برش رو به جلو و به دنبال آن نام پروژه AE که از آن آمده است ، خواهد بود. مانند هر نوع فیلم دیگری که ممکن است در پروژهپریمیرخود داشته باشید ، کار خواهد کرد. می توانید آن را به داخل مانیتور منبع بیندازید ، نقاط را در داخل / خارج علامت گذاری کرده و به ترتیب ، با یا بدون صدا رها کنید.

نکته شگفت انگیز این است که وقتی اکنون دوباره بهافترافکتمی روید و تغییری ایجاد می کنید ، این تغییر درپریمیربدون رندر منعکس می شود! این شامل طولانی تر یا کوتاهتر کردن کامپوننت است. پس از انجام هرگونه تغییر ، باید پروژه AE خود را ذخیره کنید.

فیلم برتر را با افتر افکت جایگزین کنید

حالا فرض کنید که شما در ویرایش یک پروژه گلوله برفی هستید و باید یک گرافیک اضافه کنید یا یک کلیپ یا کلیپ خاص ترکیب کنید. پریمیراین امکان را برای شما فراهم می کند که با کلیک راست بر روی کلیپ یا کلیپ های مورد علاقه خود کلیک راست کرده و گزینه Replace with افترافکترا انتخاب کنید.

بلافاصله متوجه خواهید شد که آنچه را انتخاب کرده اید ماهی قزل آلا (رنگ ، نه ماهی) و (اگر از قبل باز نیست) پس از افتتاح اثر باز می شود ، باعث می شود شما یک پروژه جدید را ذخیره کنید. اگر یک پروژه AE از قبل باز باشد ، کلیپ ها به یک ترکیب جدید در آن پروژه اضافه می شوند. ترکیبی که در AE ظاهر می شود با همان تنظیماتی که از آن آمده مطابقت دارد. کلیپ ها یا کلیپ ها نیز همان ویژگی هایی را دارند که درپریمیرداشتند ، از جمله مقیاس / موقعیت / چرخش / تیرگی و افکت ها و ماسک های بالقوه (اگر در برنامه ها سازگار باشند).

همان قوانین واردات رایانه بهپریمیرهنوز اعمال می شود. می توانید درافترافکتبه روز کنید و این تغییرات درپریمیرمنعکس خواهد شد. هر چند متوجه خواهید شد که نام کامپ از ایده آل نیست - چیزی مانند "YourSequenceName Linked Comp 01". اگر فقط یک یا دو عدد از این رایانه های متصل را در پروژه خود داشته باشید ، مدیریت آن آسان است ، اما اگر ده ها مورد از این رایانه ها را در یک پروژه داشته باشید ، ممکن است کمی حالت پیدا کند.

خوشبختانه می توانید نام comp را درافترافکتبگذارید و پیوند پویا همچنان سالم باقی بماند! متأسفانه تغییر نام بهپریمیربه روز نمی شود ، اما می توانید با کلیک راست روی کلیپ و انتخاب تغییر نام ، دستی نیز تغییر دهید.

یک یادداشت سریع

اگر رایانه شما بیش از حد پیچیده است ، ممکن است بهترین کار برای ارائه باشد. همچنین متوجه شدم که پیش نمایش ram درافترافکتابتدا به پخش درپریمیرکمک می کند.

وارد کردن سکانس های برتر در افتر افکت

خیلی هم معکوس کار می کند ؟!

درست مثل خواندن راست به چپ است. بعضی مواقع می خواهید کل سکانس خود را ازپریمیربهافترافکتبکشید و بسته به نوع واردات ما رفتار متفاوتی خواهد داشت.

اگر می خواهید سکانسپریمیرمانند یک تکه فیلم عمل کند ، کافیست در صفحه پروژه AE راست کلیک کرده ، Import> File select را انتخاب کرده و بر روی پروژهپریمیرکه دنباله مورد نظر شماست کلیک کنید. یک پنجره آشنا با پیوند پویاظاهر می شود که به شما امکان می دهد همه یا یکی از توالی های پروژه را انتخاب کنید. تأیید را کلیک کنید و ترتیب به صفحه پروژه شما اضافه می شود. اگر روی آن دوبار کلیک کنید ، متوجه خواهید شد که در پانل فیلمبرداری باز می شود ، نه جدول زمانی ، به شما این امکان را می دهد که دنباله را مانند یک فایل ویدیویی یکسان رفتار کنیدhttp://premierdi.rozblog.com/post/4

متناوباً ، با کلیک راست در صفحه پروژه AE و انتخاب وارد کردن> پریمیرProject ، می توانید دنباله را با تمام شکوه ویرایش شده آن همچنان سالم نگه دارید. پروژه خود را انتخاب کنید و یک پنجره کوچک ظاهر می شود که به شما اجازه می دهد تصمیم بگیرید کدام توالی را وارد کنید یا تمام توالی های پروژه را وارد کنید. تأیید را کلیک کنید و یک کامپایل جدید در پروژه افتر افکت خود مشاهده خواهید کرد که حاوی تمام قطعات کوچک از سکانسپریمیرشما است.

وارد کردن تصاویر AAF و XML

هشدار: مطالب پیشرفته پیش رو!

آیا شما آماده دیوانه شدن واقعی هستید؟ نه؟ شما فقط در NLE متفاوت ازپریمیرویرایش می کنید؟هنوز شما را تحت پوشش قرار داده است - تا یک نقطه.

این آخرین روش به خوبی کار می کند تا توالی های NLE های دیگر مانند Avid یا FCPX را بهافترافکتمنتقل کند. همچنین برای انتقال توالی بین NLE استفاده می شود. من در اینجا خیلی عمیق نخواهم رفت جز این که به شما نشان دهم این امکان وجود دارد. مسافت پیموده شده شما با این روش بسته به گردش کار و برنامه های استفاده شده متفاوت خواهد بود.

در اکثر NLE های مدرن ، گزینه ای برای صادرات XML یا AAF از یک توالی وجود دارد. اینها اسناد کوچکی است که حاوی هزاران متن متن است و به برنامه ها می گوید که چگونه می توان توالی کلیپ های ویدیویی را درمان کرد. تصور کنید که این ویرایش در فرم کد است.

AAF ها اطلاعات بیشتری را در خود نگهداری می کنند ، اما برای کار کردن می توانند پیچیده تر باشند. XML ها در سیستم عامل ها بهتر عمل می کنند ، اما اطلاعات کمتری دارند. هر دو به یک شکل به افتر افکت وارد می شوند. برای وارد کردن یک دنباله با این داده ها ، در پنجره پروژه راست کلیک کرده و Import> Import افترافکترا انتخاب کنید. XML / AAF را انتخاب کرده و Import را کلیک کنید. بسته به تنظیمات ، پیچیدگی توالی و سند ترجمه استفاده شده (XML یا AAF) ، برخی موارد ممکن است به AE ترجمه شوند یا نکنند. انتظار داشته باشید که کلیپ های شما با آن روبرو شوند و هر چیز دیگری که ترجمه کند نیز فقط یک امتیاز است. توجه داشته باشید که هر تغییری به صورت پویا بروزرسانی نمی شود و باید واردات خود را از نظر خطاهای احتمالی بررسی کنید.  نحوه اتصال پریمیر و افترافکت

 

همین اکنون بروید و ترفندهای جادویی جدیدی را که به تازگی آموخته اید به همه دوستان خود نشان دهید.

ImportAEtoPremiere-new.gif

 

ReplaceWithAE-new.gif

 

 

 

AEimportPremiere-new.gif

 

AEimportPremiere02-new.gif

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 582
  • بازدید کلی : 3,559