loading...
آموزش پریمیر
حسین بازدید : 154 جمعه 21 شهریور 1399 نظرات (0)

Premier Education بهترین ارائه دهنده ورزش و فعالیت بدنی در مدارس ابتدایی در انگلستان است. این کلاسها کلاسهای ورزشی و فعالیتی را برگزار می کند که قبل ، در حین و بعد از مدرسه برای کودکان در سراسر انگلیس برگزار می شود. فعالیت ها از جمله ژیمناستیک ، شمشیربازی ، ورزش ، هنرهای نمایشی و رقص است ، در حالی که کلاس های سلامتی نیز یکی از تخصص های این شرکت است. در اینجا ، ما از نزدیک نگاهی به تجارت و فرصت های حق رای دادن آن می اندازیم.

 

گروه آموزش عالی

Premier Education یک بازیگر اصلی در بخش حق رای دادن کودکان است. این تعداد زیادی از کودکان را قادر ساخته است تا سطح فعالیت خود را افزایش دهند ، زیرا کلاسهای کسب و کار سالانه در بیش از 2500 مدرسه انگلیس به بیش از 24000 کودک می رسد. Premier Education دارای شبکه ای متشکل از 1200 مربی است که قادر به ارائه کلاس در بیش از 80 فعالیت مختلف هستند. این شرکت به مربیان خارق العاده خود ، که همگی بسیار باتجربه و قابل دسترسی هستند ، افتخار می کند و الگوهای بسیار خوبی را برای کودکانی که ملاقات می کنند ، ایجاد می کند.

 

آموزش عالی برتر ورزشی

دوره های ورزشی بخش بزرگی از پیشنهادات Premier League را تشکیل می دهند. این فرصت را به کودکان می دهد تا بیش از 50 فعالیت ورزشی مختلف ، از فوتبال ، تنیس و کریکت گرفته تا شمشیربازی ، تیراندازی با کمان و حتی جهت گیری را یاد بگیرند و در آنها شرکت کنند. این بدان معناست که فعالیتی متناسب با هر نوع کودکی وجود دارد ، بنابراین نیازی نیست که کسی کنار گذاشته شود.

 

طیف گسترده ای از کلاسهای ورزشی Premier Education تعداد زیادی از کودکان را قادر به مشارکت در این زمینه کرده است. فعالیت های بعد از مدرسه این تجارت هر ساله بیش از 1.7 میلیون شرکت کننده در آن شرکت می کنند و فعالیت های آن در هنگام ناهار بیش از 800000 شرکت کننده را به خود جلب می کند.

3 نکته ای که درباره آموزش عالی نمی دانستید

1. همچنین اردوگاه های تعطیلات را اداره می کند

بسیاری از کودکانی که در کلاسهای دوره آموزش برتر شرکت می کنند ، چنان از آنها لذت می برند که مایلند در تعطیلات برای کارهای بیشتر به عقب برگردند. این خبر خوبی برای والدینی است که می توانند 4-12 ساله خود را هنگام از هم پاشیدن مدارس برای تعطیلات مدرسه به اردوگاه های تعطیلات Premier Education بفرستند. وقتی بچه ها آنجا باشند ، کودکان می توانند در طیف وسیعی از فعالیت های مختلف شرکت کنند - درست مثل مدرسه. اینها شامل داج بال ، سافت بال ، ژیمناستیک ، رقص ، هنرهای نمایشی و هنرهای دستی است. Premier Education کمپ های تعطیلات خود را طی 20 سال در این تجارت توسعه داده است ، بنابراین والدین و فرزندان می توانند مطمئن باشند که یک تجربه غیرقابل تجربه را تجربه می کنند.

 

2. توسط برنده مدال طلای المپیک ، دانکن گودو MBE پشتیبانی می شود.

این شناگر مدتهاست که به Premier Education وابسته است. وی پیش از این مدیر شرکت و سفیر این برند بوده و برای بازدید از مدارس سراسر کشور به دور و دراز سفر کرده است. در سال 2017 ، گودهو رئیس برتر آموزش و پرورش شد ، پستی که هنوز هم این پست را در اختیار دارد.

 

3. شما می توانید یک تجارت برتر Premier را با مدل حق رای دادن شرکت اداره کنید.

در واقع ، Premier Education بهترین وام دهنده بریتانیا برای ارائه ورزش و فعالیت در مدارس است. این شرکت مدل حق رای دادن خود را در سال 1999 راه اندازی کرد و به کارآفرینان این فرصت را می دهد تا شعبه آموزش عالی خود را در یک منطقه اختصاص داده شده افتتاح کنند. این تجارت به دنبال معلمین ، صاحبان مشاغل و افراد درگیر در ورزش است كه به دنبال ساختن آینده بلند مدت هستند و زندگی بچه ها را در منطقه محلی غنی می كنند.

 

با این حال ، لزوماً برای اخذ حق امتیاز برتر آموزش و پرورش نیازی به هیچگونه مدرک یا تجربه خاصی ندارید ، زیرا این حق رایانه به مدت 14 ماه آموزش مداوم را به هر تازه استخدام شده ارائه می دهد ، بنابراین بیشترین شانس را برای موفقیت در کسب و کار خواهید داشت. هنگامی که تیم مربیان خود را توسعه می دهید ، پریمیر آموزش نیز به آنها آموزش می دهد و به شما یک تیم اختصاصی برای توسعه تجارت که به شما در ایجاد یک تجارت قوی کمک می کند ، دسترسی می دهد. Premier Education همچنین بیان می کند که می تواند آموزش و کارآموزی کارآفرینان را در سطح پایین تری فراهم کند.

 

بسته حقوقی Premier Education از 24،950 پوند شروع می شود و احتمالاً ارزش پول را به همراه خواهد داشت ، زیرا بسیاری از بزرگترین مناطق آن درآمد بیش از 1 میلیون پوند دارند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه پروفایل Premier Education در Point Franchise نگاهی بیندازید.

 

فرصت های جایگزین حق رای دادن

امتیازات زیادی وجود دارد که کلاسهای ورزشی و فعالیتی را برای کودکان مدرسه ای در سراسر انگلیس برگزار می کند. Sport Works یکی دیگر از امتیازات مناسب برای کارآفرینانی است که امیدوارند بتوانند در این بخش ورود کنند.

 

آثار ورزشی

این تجارت در سال 2009 تاسیس شد و مدل حق رای دادن خود را در سال 2013 تاسیس کرد. امروز ، 11 یك حق رای دادن را اداره می كند كه کلاسهای ورزشی را برای بچه های مدرسه در انگلیس برگزار می كند. Sport Works با هدف پرورش مهارت های اجتماعی ، مهارت های حرکتی ، تعادل و هماهنگی شرکت کنندگان انجام می شود و حتی برای کودکان معلول نیز آموزش های ویژه ورزشی ارائه می دهد. این حق رای دادن همچنین با مدارسی که کلاسهای خود را از آنها اداره می کند همکاری نزدیکی دارد و تلاش می کند تا به آنها در "دستیابی و حفظ" رتبه برتر Outsted در تربیت بدنی کمک کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 575
  • بازدید کلی : 3,552