loading...
آموزش پریمیر
حسین بازدید : 155 جمعه 21 شهریور 1399 نظرات (0)

Premier Education بهترین ارائه دهنده ورزش و فعالیت بدنی در مدارس ابتدایی در انگلستان است. این کلاسها کلاسهای ورزشی و فعالیتی را برگزار می کند که قبل ، در حین و بعد از مدرسه برای کودکان در سراسر انگلیس برگزار می شود. فعالیت ها از جمله ژیمناستیک ، شمشیربازی ، ورزش ، هنرهای نمایشی و رقص است ، در حالی که کلاس های سلامتی نیز یکی از تخصص های این شرکت است. در اینجا ، ما از نزدیک نگاهی به تجارت و فرصت های حق رای دادن آن می اندازیم.

 

گروه آموزش عالی

Premier Education یک بازیگر اصلی در بخش حق رای دادن کودکان است. این تعداد زیادی از کودکان را قادر ساخته است تا سطح فعالیت خود را افزایش دهند ، زیرا کلاسهای کسب و کار سالانه در بیش از 2500 مدرسه انگلیس به بیش از 24000 کودک می رسد. Premier Education دارای شبکه ای متشکل از 1200 مربی است که قادر به ارائه کلاس در بیش از 80 فعالیت مختلف هستند. این شرکت به مربیان خارق العاده خود ، که همگی بسیار باتجربه و قابل دسترسی هستند ، افتخار می کند و الگوهای بسیار خوبی را برای کودکانی که ملاقات می کنند ، ایجاد می کند.

 

آموزش عالی برتر ورزشی

دوره های ورزشی بخش بزرگی از پیشنهادات Premier League را تشکیل می دهند. این فرصت را به کودکان می دهد تا بیش از 50 فعالیت ورزشی مختلف ، از فوتبال ، تنیس و کریکت گرفته تا شمشیربازی ، تیراندازی با کمان و حتی جهت گیری را یاد بگیرند و در آنها شرکت کنند. این بدان معناست که فعالیتی متناسب با هر نوع کودکی وجود دارد ، بنابراین نیازی نیست که کسی کنار گذاشته شود.

 

طیف گسترده ای از کلاسهای ورزشی Premier Education تعداد زیادی از کودکان را قادر به مشارکت در این زمینه کرده است. فعالیت های بعد از مدرسه این تجارت هر ساله بیش از 1.7 میلیون شرکت کننده در آن شرکت می کنند و فعالیت های آن در هنگام ناهار بیش از 800000 شرکت کننده را به خود جلب می کند.

3 نکته ای که درباره آموزش عالی نمی دانستید

1. همچنین اردوگاه های تعطیلات را اداره می کند

بسیاری از کودکانی که در کلاسهای دوره آموزش برتر شرکت می کنند ، چنان از آنها لذت می برند که مایلند در تعطیلات برای کارهای بیشتر به عقب برگردند. این خبر خوبی برای والدینی است که می توانند 4-12 ساله خود را هنگام از هم پاشیدن مدارس برای تعطیلات مدرسه به اردوگاه های تعطیلات Premier Education بفرستند. وقتی بچه ها آنجا باشند ، کودکان می توانند در طیف وسیعی از فعالیت های مختلف شرکت کنند - درست مثل مدرسه. اینها شامل داج بال ، سافت بال ، ژیمناستیک ، رقص ، هنرهای نمایشی و هنرهای دستی است. Premier Education کمپ های تعطیلات خود را طی 20 سال در این تجارت توسعه داده است ، بنابراین والدین و فرزندان می توانند مطمئن باشند که یک تجربه غیرقابل تجربه را تجربه می کنند.

 

2. توسط برنده مدال طلای المپیک ، دانکن گودو MBE پشتیبانی می شود.

این شناگر مدتهاست که به Premier Education وابسته است. وی پیش از این مدیر شرکت و سفیر این برند بوده و برای بازدید از مدارس سراسر کشور به دور و دراز سفر کرده است. در سال 2017 ، گودهو رئیس برتر آموزش و پرورش شد ، پستی که هنوز هم این پست را در اختیار دارد.

 

3. شما می توانید یک تجارت برتر Premier را با مدل حق رای دادن شرکت اداره کنید.

در واقع ، Premier Education بهترین وام دهنده بریتانیا برای ارائه ورزش و فعالیت در مدارس است. این شرکت مدل حق رای دادن خود را در سال 1999 راه اندازی کرد و به کارآفرینان این فرصت را می دهد تا شعبه آموزش عالی خود را در یک منطقه اختصاص داده شده افتتاح کنند. این تجارت به دنبال معلمین ، صاحبان مشاغل و افراد درگیر در ورزش است كه به دنبال ساختن آینده بلند مدت هستند و زندگی بچه ها را در منطقه محلی غنی می كنند.

 

با این حال ، لزوماً برای اخذ حق امتیاز برتر آموزش و پرورش نیازی به هیچگونه مدرک یا تجربه خاصی ندارید ، زیرا این حق رایانه به مدت 14 ماه آموزش مداوم را به هر تازه استخدام شده ارائه می دهد ، بنابراین بیشترین شانس را برای موفقیت در کسب و کار خواهید داشت. هنگامی که تیم مربیان خود را توسعه می دهید ، پریمیر آموزش نیز به آنها آموزش می دهد و به شما یک تیم اختصاصی برای توسعه تجارت که به شما در ایجاد یک تجارت قوی کمک می کند ، دسترسی می دهد. Premier Education همچنین بیان می کند که می تواند آموزش و کارآموزی کارآفرینان را در سطح پایین تری فراهم کند.

 

بسته حقوقی Premier Education از 24،950 پوند شروع می شود و احتمالاً ارزش پول را به همراه خواهد داشت ، زیرا بسیاری از بزرگترین مناطق آن درآمد بیش از 1 میلیون پوند دارند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه پروفایل Premier Education در Point Franchise نگاهی بیندازید.

 

فرصت های جایگزین حق رای دادن

امتیازات زیادی وجود دارد که کلاسهای ورزشی و فعالیتی را برای کودکان مدرسه ای در سراسر انگلیس برگزار می کند. Sport Works یکی دیگر از امتیازات مناسب برای کارآفرینانی است که امیدوارند بتوانند در این بخش ورود کنند.

 

آثار ورزشی

این تجارت در سال 2009 تاسیس شد و مدل حق رای دادن خود را در سال 2013 تاسیس کرد. امروز ، 11 یك حق رای دادن را اداره می كند كه کلاسهای ورزشی را برای بچه های مدرسه در انگلیس برگزار می كند. Sport Works با هدف پرورش مهارت های اجتماعی ، مهارت های حرکتی ، تعادل و هماهنگی شرکت کنندگان انجام می شود و حتی برای کودکان معلول نیز آموزش های ویژه ورزشی ارائه می دهد. این حق رای دادن همچنین با مدارسی که کلاسهای خود را از آنها اداره می کند همکاری نزدیکی دارد و تلاش می کند تا به آنها در "دستیابی و حفظ" رتبه برتر Outsted در تربیت بدنی کمک کند.

حسین بازدید : 153 دوشنبه 17 شهریور 1399 نظرات (0)

در اینجا نحوه کار رفت و برگشت بین افتر افکت و پریمیر آورده شده است.

ما اخیراً یک ترفند فکری برای شما ارسال کرده ایم که به شما نشان می دهد چگونه ازپریمیربهافترافکتکپی و جایگذاری کنید. اگرچه ممکن است برای یافتن فیلم یا انتقال سریع اثرات بین برنامه ها مناسب باشد ، اما در هر حال هوای وحشی غربی از هرج و مرج وجود دارد.

جای تعجب نیست که ، چند روش قدرتمند دیگر نیز برای ادغام کامپایل هایافترافکتدر توالی هایپریمیردارد که از کمی دقت بیشتری استفاده می کنند.

Magic.gif

اول ، بیایید از خود بپرسیم که چرا در وهله اول حتی درپریمیرحضور داریم ... دلایل زیادی وجود دارد که شما به عنوان یک طراح حرکت باید درپریمیرکار کنید. شاید شما در حال طراحی صدا هستید ، در حال تحویل ، برش حلقه ، تصحیح رنگ هستید ، یا فقط یک فروشگاه واحد برای همه کارهای ویدیویی مشتری خود هستید. به همین دلایل ، دوستان ما دربه فکر راه های دوستانه تری برای جابجایی بین دو برنامه بدون نیاز به رندر مداوم بودند.

نحوه وارد کردن افتر افکت Comps بهپریمیر

پس از ایجاد یک comp درافترافکت(و صرفه جویی در پروژه) ، پریمیررا باز کرده و به صفحه پروژه بروید. کلیک راست کرده و Import را انتخاب کنید. سپس به سادگی پروژهافترافکترا با رایانه مورد نظر خود پیدا کرده ، آن را انتخاب کرده و روی open کلیک کنید. یک پنجره جدید ظاهر می شود و بلافاصله متوجه آتش گرفتن سرور پیوند پویایخواهید شد.

AEtoPremiere_WIldWest.gif

پس از حل شدن جادوی(بسته به پیچیدگی پروژه AE شما چند ثانیه کوتاه یا چند دقیقه کوتاه) پنجره با محتوای پروژه AE شما پر می شود. اگر از یک طرح سازمانی خوب پیروی می کنید ، یافتن رایانه شما به آسانی پیچاندن مخزن comps آسان است.

کامپیوتر خود را انتخاب کرده و تأیید را کلیک کنید. رونق. رایانه شما وارد شده است. نام آن با نام AE comp شما با یک برش رو به جلو و به دنبال آن نام پروژه AE که از آن آمده است ، خواهد بود. مانند هر نوع فیلم دیگری که ممکن است در پروژهپریمیرخود داشته باشید ، کار خواهد کرد. می توانید آن را به داخل مانیتور منبع بیندازید ، نقاط را در داخل / خارج علامت گذاری کرده و به ترتیب ، با یا بدون صدا رها کنید.

نکته شگفت انگیز این است که وقتی اکنون دوباره بهافترافکتمی روید و تغییری ایجاد می کنید ، این تغییر درپریمیربدون رندر منعکس می شود! این شامل طولانی تر یا کوتاهتر کردن کامپوننت است. پس از انجام هرگونه تغییر ، باید پروژه AE خود را ذخیره کنید.

فیلم برتر را با افتر افکت جایگزین کنید

حالا فرض کنید که شما در ویرایش یک پروژه گلوله برفی هستید و باید یک گرافیک اضافه کنید یا یک کلیپ یا کلیپ خاص ترکیب کنید. پریمیراین امکان را برای شما فراهم می کند که با کلیک راست بر روی کلیپ یا کلیپ های مورد علاقه خود کلیک راست کرده و گزینه Replace with افترافکترا انتخاب کنید.

بلافاصله متوجه خواهید شد که آنچه را انتخاب کرده اید ماهی قزل آلا (رنگ ، نه ماهی) و (اگر از قبل باز نیست) پس از افتتاح اثر باز می شود ، باعث می شود شما یک پروژه جدید را ذخیره کنید. اگر یک پروژه AE از قبل باز باشد ، کلیپ ها به یک ترکیب جدید در آن پروژه اضافه می شوند. ترکیبی که در AE ظاهر می شود با همان تنظیماتی که از آن آمده مطابقت دارد. کلیپ ها یا کلیپ ها نیز همان ویژگی هایی را دارند که درپریمیرداشتند ، از جمله مقیاس / موقعیت / چرخش / تیرگی و افکت ها و ماسک های بالقوه (اگر در برنامه ها سازگار باشند).

همان قوانین واردات رایانه بهپریمیرهنوز اعمال می شود. می توانید درافترافکتبه روز کنید و این تغییرات درپریمیرمنعکس خواهد شد. هر چند متوجه خواهید شد که نام کامپ از ایده آل نیست - چیزی مانند "YourSequenceName Linked Comp 01". اگر فقط یک یا دو عدد از این رایانه های متصل را در پروژه خود داشته باشید ، مدیریت آن آسان است ، اما اگر ده ها مورد از این رایانه ها را در یک پروژه داشته باشید ، ممکن است کمی حالت پیدا کند.

خوشبختانه می توانید نام comp را درافترافکتبگذارید و پیوند پویا همچنان سالم باقی بماند! متأسفانه تغییر نام بهپریمیربه روز نمی شود ، اما می توانید با کلیک راست روی کلیپ و انتخاب تغییر نام ، دستی نیز تغییر دهید.

یک یادداشت سریع

اگر رایانه شما بیش از حد پیچیده است ، ممکن است بهترین کار برای ارائه باشد. همچنین متوجه شدم که پیش نمایش ram درافترافکتابتدا به پخش درپریمیرکمک می کند.

وارد کردن سکانس های برتر در افتر افکت

خیلی هم معکوس کار می کند ؟!

درست مثل خواندن راست به چپ است. بعضی مواقع می خواهید کل سکانس خود را ازپریمیربهافترافکتبکشید و بسته به نوع واردات ما رفتار متفاوتی خواهد داشت.

اگر می خواهید سکانسپریمیرمانند یک تکه فیلم عمل کند ، کافیست در صفحه پروژه AE راست کلیک کرده ، Import> File select را انتخاب کرده و بر روی پروژهپریمیرکه دنباله مورد نظر شماست کلیک کنید. یک پنجره آشنا با پیوند پویاظاهر می شود که به شما امکان می دهد همه یا یکی از توالی های پروژه را انتخاب کنید. تأیید را کلیک کنید و ترتیب به صفحه پروژه شما اضافه می شود. اگر روی آن دوبار کلیک کنید ، متوجه خواهید شد که در پانل فیلمبرداری باز می شود ، نه جدول زمانی ، به شما این امکان را می دهد که دنباله را مانند یک فایل ویدیویی یکسان رفتار کنیدhttp://premierdi.rozblog.com/post/4

متناوباً ، با کلیک راست در صفحه پروژه AE و انتخاب وارد کردن> پریمیرProject ، می توانید دنباله را با تمام شکوه ویرایش شده آن همچنان سالم نگه دارید. پروژه خود را انتخاب کنید و یک پنجره کوچک ظاهر می شود که به شما اجازه می دهد تصمیم بگیرید کدام توالی را وارد کنید یا تمام توالی های پروژه را وارد کنید. تأیید را کلیک کنید و یک کامپایل جدید در پروژه افتر افکت خود مشاهده خواهید کرد که حاوی تمام قطعات کوچک از سکانسپریمیرشما است.

وارد کردن تصاویر AAF و XML

هشدار: مطالب پیشرفته پیش رو!

آیا شما آماده دیوانه شدن واقعی هستید؟ نه؟ شما فقط در NLE متفاوت ازپریمیرویرایش می کنید؟هنوز شما را تحت پوشش قرار داده است - تا یک نقطه.

این آخرین روش به خوبی کار می کند تا توالی های NLE های دیگر مانند Avid یا FCPX را بهافترافکتمنتقل کند. همچنین برای انتقال توالی بین NLE استفاده می شود. من در اینجا خیلی عمیق نخواهم رفت جز این که به شما نشان دهم این امکان وجود دارد. مسافت پیموده شده شما با این روش بسته به گردش کار و برنامه های استفاده شده متفاوت خواهد بود.

در اکثر NLE های مدرن ، گزینه ای برای صادرات XML یا AAF از یک توالی وجود دارد. اینها اسناد کوچکی است که حاوی هزاران متن متن است و به برنامه ها می گوید که چگونه می توان توالی کلیپ های ویدیویی را درمان کرد. تصور کنید که این ویرایش در فرم کد است.

AAF ها اطلاعات بیشتری را در خود نگهداری می کنند ، اما برای کار کردن می توانند پیچیده تر باشند. XML ها در سیستم عامل ها بهتر عمل می کنند ، اما اطلاعات کمتری دارند. هر دو به یک شکل به افتر افکت وارد می شوند. برای وارد کردن یک دنباله با این داده ها ، در پنجره پروژه راست کلیک کرده و Import> Import افترافکترا انتخاب کنید. XML / AAF را انتخاب کرده و Import را کلیک کنید. بسته به تنظیمات ، پیچیدگی توالی و سند ترجمه استفاده شده (XML یا AAF) ، برخی موارد ممکن است به AE ترجمه شوند یا نکنند. انتظار داشته باشید که کلیپ های شما با آن روبرو شوند و هر چیز دیگری که ترجمه کند نیز فقط یک امتیاز است. توجه داشته باشید که هر تغییری به صورت پویا بروزرسانی نمی شود و باید واردات خود را از نظر خطاهای احتمالی بررسی کنید.  نحوه اتصال پریمیر و افترافکت

 

همین اکنون بروید و ترفندهای جادویی جدیدی را که به تازگی آموخته اید به همه دوستان خود نشان دهید.

ImportAEtoPremiere-new.gif

 

ReplaceWithAE-new.gif

 

 

 

AEimportPremiere-new.gif

 

AEimportPremiere02-new.gif

حسین بازدید : 101 دوشنبه 17 شهریور 1399 نظرات (0)

 

آیا می دانید که می توانید در بین پریمیر و پس از اثرات کپی و چسب بزنید؟

شما اینجا را زیاد شنیده اید. اندکی از دانش پریمیر می تواند کمک زیادی به شما در یک کاربر بهتر / سریعتر افترافکت کند. لیام پیش از این نکات مفید پریمیر را برای ما بیان کرده بود ، اما بگذارید یک قدم جلوتر برویم. حتی اگر شما یک پیشکسوت موشن گرافیک باتجربه باشید ، ترفندی که قصد دارم به شما بگویم بدون هیچگونه قطعیتی ،

فوت کردن، دمیدن. شما ذهن

تا به حال روی پروژه ای کار کرده اید که برای یافتن کلیپ یا کلیپ های مناسب برای استفاده در افتر افکت نیاز به ساعت ها فیلمبرداری داشته باشید؟ مطمئناً داری و به همین دلیل ، شما می دانید که این روند چقدر می تواند بدبخت باشد. پنجره فیلم باریک است ، اسکراب می تواند کند باشد ، علامت گذاری و خارج کردن از نقاط بصری نیست ، و این تنها زمانی است که به یک کلیپ نگاه می کنید. احتمالاً حتی با خود گفته اید: "خود ، این ضربه می زند."

 

اما چه کاری می توانید انجام دهید؟ به پریمیر بروید ، همین است.

یافتن سریعتر فیلم: ایجاد رشته ای

برای شروع ، پریمیر را باز کنید و یک سطل آشغال جدید ایجاد کنید (ctrl + B یا cmd + B). نام آن را "فیلم" یا "کلیپس" یا "لوبیا ژله ای" بگذارید - چیزی که حداقل در توصیف آنچه که در آن حفاری می کنید توصیف می شود. در مرحله بعد ، تمام کلیپ های فیلم را که می خواهید مرور کنید ، انتخاب کنید ، کلیک راست کرده و "ایجاد ترتیب جدید از کلیپ" را انتخاب کنید. سپس پریمیر یک دنباله جدید ایجاد می کند - با همان نام کلیپی که روی آن کلیک راست کرده اید - که با تنظیمات کلیپ (فریم در ثانیه ، وضوح و غیره) مطابقت دارد. این سکانس هر کلیپی را که قبلاً انتخاب کرده اید در خود دارد. ویراستاران دوست دارند این نوع دنباله ها را "رشته ای" بنامند و خیلی سریع فیلم برداری از طریق فیلم را آسان تر می کنند.

انتقال فیلم: کپی و جای گذاری

از آنجا که ما علاقه مند به یافتن یک کلیپ خاص در این رشته هستیم ، شروع به اسکراب کنید تا زمانی که مورد نظر خود را پیدا کنید ، کل کلیپ مورد نظر خود را انتخاب کرده ، کلیک راست کرده و کپی کنید (ctrl + C یا cmd + C ) به ابتدای سکانس خود بروید و هدف آهنگ ویدیویی را به "V2" منتقل کنید. (ctrl + V یا cmd + V) کلیپ خود را جایگذاری کنید و مشاهده خواهید کرد که در دنباله شما در مسیر V2 ظاهر می شود.

در این مرحله ، شما احتمالاً آنقدر تحت تأثیر قرار نگرفته اید. با من همراه باش - جادوگر در راه است. اکنون کلیپی را که به ابتدای دنباله وارد کرده اید انتخاب کنید و آن را کپی کنید. سپس به یک کامپایل افتر افکت بروید و دوباره چسب بزنید.

رونق.

درست است ، شما فقط یک کلیپ از پریمیر را در یک آهنگ بعد از اثر کپی کرده اید. چقدر آسان بود؟ آسان سس مخفی که Adobe در اینجا استفاده می کند حتی شیرین تر می شود. اگر از بسته افکت هایی استفاده می کنید که در سراسر پریمیرو افترافکت کار می کنند ، مانند Red Giant Universe ، آن جلوه ها نیز کپی می شوند! سایر مواردی که از آنها رونویسی می شود ، جلوه های تغییر شکل ، جلوه های رنگی Lumetri ، انتقال ، ویژگی های تیرگی و سرعت هستند. حتی می توانید یک تن از افکت ها را در پریمیر روی یک لایه تنظیمات اعمال کنید و آن لایه تنظیم را در comp افترافکت با اثرات درایت کپی کنید! احتمالات از این دنیا خارج است.

یک هشدار سریع

دلیل انتقال کلیپ به ابتدای سکانس در پریمیراین است که در طی مراحل کپی و چسباندن ، کلیپ در کد زمان مربوطه از پریمیربه افترافکت کپی می شود. بنابراین اگر کلیپ شما از 2 دقیقه و 12 فریم در سکانس شما کپی شده باشد ، اما شما در یک کامپایل افترافکت به طول 10 ثانیه کپی کنید ، کلیپ همچنان در 2 دقیقه و 12 فریم به کامپ 10 طولانی ادامه می یابد و (بدون کار بیشتر) قادر به دیدن آن نخواهید بود.

خودشه! بازی کپی و پیست شما به طور رسمی ارتقا یافته است.

حسین بازدید : 165 دوشنبه 17 شهریور 1399 نظرات (0)

 

در این مقاله سریع به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک پیوند پویا بین پریمیر و افترافکت ایجاد کنید.

توجه ویراستاران: تیم حاضر در Motion Array لطف داشتند تا بینش ویرایش فیلم خود را در این پست به اشتراک بگذارند. می توانید نکات بیشتر درباره ویرایش و ویرایش فیلم را در وبلاگ آنها پیدا کنید.

نقش ویرایشگر ویدئو به طور مداوم در حال رشد است. علاوه بر برش فیلم ها ، ویراستاران عالی همچنین باید بتوانند مواردی را که قبلاً برای یک بخش انیمیشن تعیین شده بود ، انجام دهند. خوشبختانه ، شما می توانید Adobe پریمیر و افترافکت را از طریق یک ویژگی جذاب به نام Dynamic Links متصل کنید. اگر ویراستاری هستید که می خواهید طراحی حرکت را در سکانس های پریمیر خود پیاده سازی کنید ، پیوندهای پویا بهترین دوست جدید شما خواهند بود.

حتی اگر تازه سفر ویرایش پریمیر خود را آغاز کرده اید ، زمان مناسبی است که می توانید جهشی به افترافکت داشته باشید. در این آموزش ، ما تفاوت بین این دو برنامه را برای زمان استفاده از هر یک توضیح خواهیم داد و اینکه این دو چگونه می توانند هماهنگ عمل کنند و گردش کاری ایجاد کنند که باعث صرفه جویی در وقت ، هزینه و شاید به سلامت عقل شما شود.

ادوبی پریمیر،  افترافکت: تفاوت چیست؟

وقتی برای اولین بار به رابط کاربری افترافکت و Premiere نگاه می کنید ، کاملاً شبیه به هم هستند: پنجره پخش کننده ، دنباله ، مرورگر و برگه جلوه ها. ممکن است گول شما بخورد که فکر می کنید می توانید در هر یک ویرایش کنید ، اما به زودی متوجه می شوید که تفاوت اصلی در کجاست.

پریمیر: یک بررسی سریع

در حالی که برخی از عناصر متن متحرک و انتقال را ارائه می دهد ، پریمیر در درجه اول برای برش ، ویرایش و تنظیم فیلم استفاده می شود. پانل های مختلف ویرایش به کاربر اجازه می دهد تا یک کار تمیز از مونتاژ تا درجه بندی داشته باشد و جدول زمانی به گونه ای ساخته شده است که امکان ویرایش رایگان و خلاقانه فیلم را فراهم می کند.

شما می توانید از Premiere برای کاهش پروژه های مبتنی بر فیلم خود استفاده کنید: تبلیغات ، موزیک ویدیوها ، و همه نوع پروژه های خلاقانه ویرایش فیلم. Premiere همچنین برای صدای شما عالی است ، به شما امکان می دهد صدای پروژه خود را ویرایش ، جلوه و ترکیب کنید.

پس از اثرات: یک بررسی سریع

افترافکت ابزاری ابتدایی برای حرکت گرافیکی ، ترکیب بندی و جلوه های تصویری است. انواع انیمیشن داخلی زیادی وجود دارد که هر یک از آنها زیر مجموعه گزینه های خاص خود را دارند ، بنابراین ایجاد عناوین و عناصر متحرک منحصر به فرد در افترافکت بسیار آسان تر از پریمیر است.

جدول زمانی در افترافکت برای ویرایش فیلم بسیار نادرست است. در عوض ، جدول زمانی افتر افکت بیشتر از اینکه برش های پی در پی بین آنها را ایجاد کند ، بیشتر بر روی کلیدسازی یک عنصر خاص متمرکز است.

فریم های کلیدی نقاطی هستند که برای نشان دادن شروع و پایان یک انیمیشن به یک عنصر اضافه می شوند. هنگامی که می خواهید یک بزرگنمایی آهسته و آهسته روی کلیپ ایجاد کنید ، از فریم های کلیدی در Premiere استفاده خواهید کرد ، اما توالی فریم کلید پنهان است و به خصوص کاربر پسند نیست. در افترافکت ، فریم کلیدی به صورت جلو و مرکز است و باعث ایجاد گردش کار بسیار نرم تری برای حرکت گرافیکی می شود.

افتر افکت همچنین دارای انبوهی از جلوه ها ، ابزارها و پشتیبانی شخص ثالث است که آن را به حیوانی برای طراحی حرکت و کار آهنگسازی تبدیل می کند.

استفاده از پیوندهای پویا

در گذشته ، کار بین افتر افکت و پریمیر شما را ملزم به ارائه و صادرات یک پروژه قبل از وارد کردن آن به پروژه دیگر می کرد. اگر کاربر عادی هستید ، قبل از اینکه کارها ساده شود ، بسیار آگاه خواهید بود که این موضوع تا چه اندازه ناامیدکننده است. توالی های عنوان ایجاد شده در افترافکت هر بار که نیاز به تغییر آن داشتید باید صادر و به Premiere وارد شوند. بگذریم ، این نه تنها اتلاف وقت بسیار آزار دهنده ای بود ، بلکه به این معنی بود که شما در پایان با نسخه های بیشماری فضای ارزشمند دیسک را اشغال کردید.

خوشبختانه ، آن روزهای تاریک با عملکرد حفظ پویایی (و صرفه جویی در وقت) Dynamic Link که پیوندی را بین پروژه افترافکت و Premiere ایجاد می کند ، به پایان رسیده اند. به زبان ساده ، اگر در عنوان پس از تغییر در عنوانی تغییر دهید ، این عنصر به صورت خودکار در Premiere به روز می شود. پس از ایجاد پیوند پویا بین پروژه ها ، comps انتخاب شده افترافکت به عنوان کلیپ در مرورگر Premiere شما ظاهر می شود. به تمام نمایش هایی که اکنون به لطف این میانبر کوچک مفید وقت کافی برای تماشای وقت خواهید داشت ، فکر کنید!

چگونه راه اندازی پیوند پویا

اگر قبلاً پروژه افترافکت را برای پیوند دادن ایجاد نکرده اید ، می توانید از داخل Premiere یک پروژه ایجاد کنید.

1) در Premiere به File> Adobe Dynamic Link> New افترافکت ترکیب بروید

2) پروژه را نامگذاری و ذخیره کنید. ذخیره پروژه افترافکت در همان مکانی که پروژه Premiere انجام می شود ، باید به روش استاندارد شما تبدیل شود.

3) اگر می خواهید یک رایانه دیگر اضافه کنید ، به سادگی مراحل را تکرار کنید. از شما نمی خواهد بعد از اولین بار پروژه را نام ببرید و comps شما در مرورگر افترافکت شما نمایش داده می شود.

 http://premierdi.rozblog.com/post/2

پیوند به یک پروژه پس از اثرات موجود

اگر قبلاً عناصر موشن گرافیک خود را ایجاد کرده اید ، می توانید پیوندی به آنها ایجاد کنید. نگران نباشید هرچه سازماندهی بیشتری در افترافکت داشته باشید ، این کار آسان تر خواهد بود ، باید مطمئن شوید که کامپایل هایی که می خواهید به آنها پیوند دهید به صورت پوشه ای نامگذاری شده و سازماندهی شده اند.

1) در Premiere به File> Adobe Dynamic Link> Import افترافکت ترکیب وارد شد

2) پروژه را در مرورگر فایل قرار دهید.

3) comps هایی را که می خواهید وارد کنید انتخاب کنید و ok را کلیک کنید.

 

افزودن و اصلاح گرافیک های خود

هنگامی که عنوان خود را در افترافکت ایجاد کردید ، می توانید محاسبات Dynamic Link را در مرورگر پیدا کنید و فقط مانند هر کلیپ دیگری به جدول زمانی خود بکشید و رها کنید. ببینید ، آسان است

اکنون که پیوند را ایجاد کرده اید ، می توانید بین برنامه ها به عقب و جلو بروید تا در صورت لزوم ، موشن گرافیک خود را ویرایش کنید. پیوند پویا به طور خودکار به روز می شود و پخش بسیار سریع تری به شما می دهد.

نکاتی برای مدیریت پیوندهای پویا

پروژه افتر افکت خود را منظم نگه دارید. فرار کردن ، نام بردن یا ثبت پرونده های شما آسان است ، اما سازمان کلید داشتن یک پروژه پیوندی تمیز و آسان برای هدایت است.

هر دو پروژه را کنار هم نگه دارید. اگر هرکدام از پروژه ها را پس از صرفه جویی در معرض خطر آفلاین قرار دادن قرار دهید ، می توانید مانند سایر کلیپ های آفلاین عادی ، آنها را دوباره پیوند دهید.

اگر از یک عنوان عنوان که بارگیری کرده اید یا توسط شخص دیگری ارائه شده است استفاده می کنید ، پروژه را باز کنید و با طرح آشنا شوید. قبل از ایجاد پیوند پویا با Premiere ، از محاسباتی که می خواهید وارد کنید یادداشت کنید.

یک پروژه متمرکز افتر افکت را با تمام حرکات گرافیک خود حفظ کنید ، بنابراین می توانید از انیمیشن های متنی و نمادی بین پروژه های برتر استفاده مجدد کنید.

اگرچه ممکن است شروع به این کار احساس نشود ، یادگیری استفاده از افتر افکت به همان اندازه که پاداش آور است نیز چالش برانگیز است. یک مزیت بزرگ استفاده از Adobe Dynamic Link این است که نیازی به دانستن همه چیز ندارید. لازم نیست که یک تغییر بزرگ ترسناک در روند کار شما باشد. در عوض ، می توانید از پیوندهای پویا برای گسترش مهارت های حرکت گرافیکی خود با هر پروژه استفاده کنید.

هنگامی که شروع به ایجاد موشن گرافیک در افترافکت می کنید ، به سرعت خواهید دید که ایجاد تصاویر بصری خارق العاده از استفاده از پریمیر چقدر آسان است. Dynamic Links به طور چشمگیری باعث صرفه جویی در زمان ارائه و صادرات می شود ، بنابراین اکنون این س begال ایجاد می شود که با این همه وقت آزاد چه کاری انجام می دهید؟

Motion Array یک بازار فیلمبردار همه در یک بازار است که دارای بیش از 100000 نمونه پریمیر و افتر افکت با کیفیت بالا ، همراه با راهنماهای گام به گام بیشتر است که به شما کمک می کند با اطمینان ویرایش کنید. آنها را برای محصولات حرفه ای ، خلاق و با کاربرد آسان بررسی کنید!

حسین بازدید : 216 جمعه 07 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 پریمیر Bootcamp

کلاس آموزش پریمیر - مقدمه

کلاس آموزش پریمیر- پیشرفته

 پریمیر Tutorial: درک مدیریت رسانه در پریمیر

 پریمیر Tutorial: درک فضای کاری

 پریمیر CC Book Training: Digital Classroom

گواهی ویرایش ویدیو با پریمیر

 پریمیردر یک روز

 پریمیر Intermediate

تیم ما از خبرگان فیلم دیجیتال لیستی از 9 دوره برتر و آموزش های برتر پریمیررا برای سال 2020 جمع آوری کرده است. این شامل دوره های آنلاین پریمیرو دوره های پریمیربه صورت حضوری با مربیان زنده و همچنین آموزش های رایگان پریمیراست. این لیست شامل کلاس های مقدماتی ، متوسط ​​و پیشرفته برای تأمین نیازهای مبتدی از طریق زبان آموزان پیشرفته است. مدرسان خبره ما که نویسندگان چندین کتاب در زمینه ویرایش ویدیو هستند و پریمیراین لیست را از بهترین راه ها برای یادگیری پریمیرجمع آوری کرده اند و اطلاعات مربوط به هر دوره یا آموزش را ارائه می دهند.

 

9دوره برتر و دوره آموزشی برترپریمیربرای سال 2020

پریمیر Bootcamp Pro

این یک بوت کپس پریمیرچهار روزه برای کسانی است که می خواهند ویرایش ویدیو را از سطح مقدماتی تا پیشرفته با کمک یک مربی زنده یاد بگیرند. Bootcamp  پریمیربا آموزش اصلی در رابط کاربری و قابلیت های پریمیرو پایه و اساس ویرایش ویدیو آغاز می شود. bootcamp سپس به آموزش پیشرفته پریمیرمی پردازد زیرا نحوه کار با چندین فایل ویدیویی ، ویرایش صدا و تنظیم نور را آموزش می دهد. این دوره امکان یادگیری پریمیررا در یک هفته واحد فراهم می کند.

 

مزایای Bootcamp  پریمیر:

 

تجربه ویرایش و مونتاژ فیلم را تجربه کنید

یاد بگیرید که انتقال ایجاد کنید

نحوه ایجاد عناوین را بیاموزید

آموزش ویرایش و تقویت صدا را یاد بگیرید

دوره گروه های کوچک به 10 شرکت کننده محدود می شود

دوره ای که توسط یک مربی زنده هدایت می شود

قالب: کلاس زنده در زمان های مشخص شده بصورت آنلاین یا حضوری برگزار می شود

 

جزئیات دوره و تاریخ

 

نقد و بررسی دانشجویی: "من دوره پریمیررا گذراندم و حتی اگر برخی از اطلاعاتی را که خودم خودم آموخته ام ، مناسب برای من باشد. من خیلی یاد گرفتم. براندون

 

کلاس برتر پریمیر - مقدمه

این یک دوره دو روزه Adobe  پریمیربرای مبتدیان است که می خواهند با استفاده از این برنامه ویرایش ویدیو مهارت های بنیادی کسب کنند. آنچه باعث می شود این کلاس Adobe  پریمیرمحبوب و مورد استقبال قرار بگیرد ، اندازه کلاس محدود با تمرینات دستی مستقیم است. این طراحی شده است برای ایجاد یک مسیر سریع برای کسانی که می خواهند به سرعت مهارت های اساسی ویرایش فیلم را درک کنند.

 

مزایای کلاس پریمیر Class - مقدمه:

 

دوره پریمیربرای مبتدیان

ملزومات ویرایش ویدیو را بیاموزید

نحوه حرکت به رابط کاربری پریمیررا کشف کنید

نحوه واردات و کار با پرونده های ویدیویی را بیابید

تمرینات عملی و پروژه ها

کلاس مربی زنده

قالب: کلاس زنده در زمان های مشخص شده بصورت آنلاین یا حضوری برگزار می شود

 

جزئیات دوره و تاریخ

 

نقد و بررسی دانشجویی: "بسیار خوشبختانه که یک مربی مانند الکس در سفر من برای یادگیری پریمیرداشتم. او کار بزرگی را انجام داد که همه چیز را به صورت واضح و بارها به ما نشان می داد تا مطمئن شود که ما قبل از حرکت ، درک کرده ایم. او بسیار دانشمند بود و آموزش می داد. ما هم چگونگی استفاده از این برنامه و هم راه های بهبود کیفیت نهایی فیلم خود را از طریق فرآیند و از طریق تکنیک های بهتر فیلمبرداری استفاده می کنیم. "Evanne

 

 پریمیر Class- پیشرفته

این دوره پیشرفته پریمیرمخصوص ویرایشگرهای ویدیویی است که پایه و اساس کاملی از مفاهیم اساسی دارند و به دنبال بهبود کارآیی و خلاقیت خود هستند. این دوره به ویرایش پیشرفته فیلم منتقل می شود و همچنین تصحیح رنگ را به همراه تکنیک های پیشرفته نقاب گذاری آموزش می دهد. شرکت کنندگان در این دوره همچنین یاد می گیرند که ازپریمیربا برنامه های مرتبط از جملهفتوشاپ، افترافکتو Audition استفاده کنند.

 

مزایای دوره پیشرفته پیشرفته پریمیر

 

دوره پریمیربرای کاربران پیشرفته

تکنیک های پیشرفته ویرایش فیلم را بیاموزید

نحوه ادغام پریمیربا سایر ابزارهای ویدیویی را کشف کنید

نحوه کار دقیق تر با ماسک های پیشرفته را بدانید

اصلاح رنگ را برای ویرایش ویدیو بیاموزید.

از یک مربی زنده یاد بگیرید

قالب: کلاس زنده در زمانهای تعیین شده بصورت آنلاین یا حضوری ملاقات می کند

به نقل از دانشجو: "کلاس پریمیربهترین کلاسی است که من برای هر موضوعی شرکت کرده ام. Sean با بالاترین سطح ، آموزش شگفت انگیز بود." هیلاری

 

گواهی ویرایش ویدیو با پریمیر

ویرایش ویدیو را با پریمیرو ابزارهای مرتبط از جملهافترافکتوفتوشاپدر این گواهی ویرایش جامع ویدیو بیاموزید. شرکت کنندگان یاد می گیرند از ویدیو برای ایجاد داستانهای جذاب و برقراری ارتباط از طریق گرافیک حرکتی استفاده کنند. این دوره چند هفته ای شامل مقدماتی از طریق دوره های پیشرفته پریمیربه همراه کار پروژه و توسعه نمونه کارها می باشد.

 

مزایای گواهینامه ویرایش ویدیوی پریمیر:

 

مقدماتی را از طریق ویرایش ویدیوی پیشرفته با پریمیربیاموزید

با استفاده از ابزارهای ویدیویی و حرکتی گرافیکی نحوه استفاده از پریمیررا بیاموزید

ابزارها و تکنیک های پیشرفته ویرایش فیلم را کشف کنید

بیاموزید که افکت و گرافیک متحرک را به فیلم اضافه کنید

روی پروژه ها کار کنید و یک نمونه کار از کار را توسعه دهید

کلاسهای مربی زنده با مربیان و معلمان

قالب: کلاسهای زنده در زمانهای تعیین شده بصورت آنلاین یا حضوری ملاقات می کنند

 

جزئیات گواهی و تاریخ ها

 

 پریمیر Tutorial: درک مدیریت رسانه در پریمیر

این آموزش رایگان پریمیرمهارت های مدیریت رسانه را برای کارآمد کار با پریمیرضروری می آموزد. این آموزش سازماندهی و مدیریت پرونده های ویدیویی و صوتی را شامل می شود ، که مهارت های اساسی برای کار در برنامه های ویرایش ویدئو مانند پریمیراست.

 

مزایای آموزش پریمیر:

 

بیاموزید که رسانه ها را برای پروژه های ویدیویی ذخیره شده در هارد دیسک های خود مدیریت کنید

نحوه سازماندهی منابع رسانه ای وارد شده به پریمیررا بیابید

نحوه کارآمد با پرونده های ویدیویی بزرگ را کشف کنید

از مربیان خبره ای که این آموزش را ایجاد کرده اند یاد بگیرید

نحوه واردات و کار با پرونده های ویدیویی را بیابید

پروژه های دستی

دستورالعمل ها ، مراحل و توضیحات واضح تعریف شده است

قالب: آموزش خود گام

 

جزئیات آموزش

 

 پریمیر Tutorial: درک فضای کاری

بیاموزید که در رابط کاربری پریمیراز طریق این آموزش خوب نوشته شده کار کنید. بیاموزید که چگونه به طور موثر در کل پیکربندی رابط ، که به عنوان فضای کار شناخته می شود ، حرکت کنید. در مورد پنج محل کار از پیش ساخته پریمیرکه برای سبکهای مختلف ویرایش ویدیو و کارهای مختلف مفید هستند ، بیاموزید.

 

شما بیشتر کارهای ویرایش خود را در پانل های مختلف رابط برنامه انجام خواهید داد. این پنل ها به شما امکان می دهند رسانه خود را وارد کرده و سازماندهی کرده و فیلم ویدئویی و صوتی خود را پیش نمایش کنید. Timeline ، که بیشتر ویرایش واقعی ویدیو در آن انجام می شود ، همچنین یک پانل است.

 

مزایای آموزش پریمیر:

 

بیاموزید که از رابط متصل به پنل و Adobe  پریمیراستفاده کنید

نحوه سازماندهی و استفاده بهینه از رابط پریمیررا کشف کنید

دستورالعمل ها و توضیحات واضح و روشن

پروژه های دستی را ارائه می دهد

توسط کارشناسان پریمیرساخته شده است

قالب: آموزش خود گام

 

جزئیات آموزش

 

 پریمیر CC Book Training: Digital Classroom

Adobe  پریمیر Classroom یک کتاب شخصی است که دارای پرونده های درسی ، پروژه های مرحله به مرحله و آموزش های ویدئویی است. این شامل 11 درس است که به صورت گام به گام هستند و شما را با راهنمایی روشنی در هنگام یادگیری پریمیرفراهم می کند. با شروع مهارت های بنیاد و حرکت به سمت ویرایش متوسط ​​، این منبع برای کسانی که مایل به کار مستقل از طریق یک سری از درس های مرتبط هستند ، انتخاب خوبی است.

 

مزایای کتاب آموزش پریمیر:

 

از طریق درس های منظم و منظم یاد بگیرید

با کشف قابلیت های پریمیر، پروژه های گام به گام را دنبال کنید

شامل پرونده های درسی و پروژه هایی برای یادگیری عملی تکنیک های ویرایش ویدئو.

مهارت ها و قابلیت های اساسی پریمیررا کشف کنید.

با یادگیری پریمیر، از مربیان خبره ای که دستورالعمل های واضح ارائه می دهند یاد بگیرید

قالب: آموزش های مرحله به مرحله با فایل های درس

 پریمیردر یک روز

با استفاده از پریمیراساسی ترین تکنیک های ویرایش ویدیو را بیاموزید. در این دوره پریمیریک روزه ، ملزومات سازماندهی ، وارد کردن فایلهای ویدئویی ، نحوه استفاده از جدول زمانی ، اصول ایجاد عناوین و اصول کار با صدا را آموزش می دهد. استفاده از پروژه های دستی را بیاموزید.

 

مزایای پریمیردر یک دوره روزانه:

 

اصول پریمیررا درک کنید

مبانی ویرایش ویدئو را کشف کنید

با نحوه پیمایش در رابط پریمیرآشنا شوید

نحوه واردات و کار با پرونده های ویدیویی را بیابید

استفاده از پروژه های دستی را بیاموزید

کلاس زندگی مستقیم مربی به صورت حضوری تحویل داده می شود

قالب: کلاس زنده در زمان های تعیین شده به صورت حضوری ملاقات می کند

 

جزئیات دوره و تاریخ

 

 پریمیر Intermediate

مهارت های ویرایش ویدیوی پریمیرمتوسط ​​را از جمله ویرایش فیلم از چندین دوربین ، نحوه تغییر سرعت فیلمبرداری ، ایجاد حلقه های توقف حرکت و اعمال گذار پویا بیاموزید. این دوره همچنین شامل صادرات و بهینه سازی ویدیو برای استفاده آنلاین است.

 

مزایای Bootcamp  پریمیر:

 

دوره پریمیربرای کسانی که مهارت های اولیه دارند

مهارت های ویرایش ویدیوی متوسط ​​را بیاموزید

نحوه سرعت بخشیدن به فیلم های ویدیویی را بیاموزید

استفاده از تمرینات دستی را بیاموزید

بهره مندی از یک کلاس زنده و تحت نظارت مربی

حسین بازدید : 180 جمعه 07 شهریور 1399 نظرات (0)

نرم افزار پریمیریک برنامه کاربردی نرم افزاری است که به طور گسترده برای ویرایش ویدیو در سیستم عامل های مک یا ویندوز استفاده می شود. نرم افزار پریمیربرای ویرایش فیلم ها ، تبلیغات و سایر فیلم ها ، تلویزیون و فیلم های آنلاین استفاده می شود. این نرم افزار جامع نرم افزار ویرایش فیلم است و همچنین به عنوان بخشی از برنامه های Adobe Creative Cloud در دسترس است. نرم افزار پریمیراغلب همراه با افتر افکت و فتوشاپ در پروژه های خلاقانه استفاده می شود.

 

نرم افزار پریمیر CC چیست؟

در نامنرم افزار پریمیر CC ، CC نمایانگر "Creative Cloud" است و نسخه ای مبتنی بر اشتراکنرم افزار پریمیراست. به روزرسانی های جدید برنامهنرم افزار پریمیربرای مشترکین فعلی برای بارگیری در دسترس است. به منظور استفاده از نسخه CC نرم افزار پریمیر، اشتراک فعلی لازم است. نسخه های قدیمی ترنرم افزار پریمیرمانندنرم افزار پریمیر CS نیازی به اشتراکی ندارند. Adobe انتقال به نسخه های مبتنی بر اشتراکنرم افزار پریمیررا به عنوان بخشی از Creative Cloud در سال 2013 انجام داد. Adobe به روزرسانی های جدیدی را براینرم افزار پریمیر CC تقریباً هر 12 تا 18 ماه منتشر می کند. به روزرسانی های سال به سال اغلب متوسط ​​هستند ، و تفاوت این نسخه ها از جمله نسخه هاینرم افزار پریمیر CC 2017ونرم افزار پریمیر CC 2018برای اکثر کاربران قابل توجه نیست.

 

نرم افزار پریمیرچه کاری انجام می دهد

نرم افزار پریمیرمی تواند برای کلیه وظایف رایج ویرایش ویدیو که برای تولید کیفیت پخش ویدیو با کیفیت بالا لازم است ، استفاده شود. این می تواند برای وارد کردن ویدئو ، صوتی و گرافیک استفاده شود و از آن برای ایجاد نسخه های جدید و ویرایش شده ویدیو استفاده می شود که می توانند به رسانه و قالب لازم برای توزیع صادر شوند. هنگام ایجاد فیلم با استفاده ازنرم افزار پریمیر، فیلم ها و تصاویر ثابت مختلف می توانند با هم ویرایش شوند. عناوین را می توان به فیلم ها اضافه کرد ، و فیلترها را می توان در کنار سایر جلوه ها استفاده کرد.

 

چه کسی ازنرم افزار پریمیراستفاده می کند

نرم افزار پریمیرتوسط شرکت های تولید فیلم ، ایستگاه های خبری ، متخصصان بازاریابی و شرکت های طراحی استفاده می شود. افرادی که در نقش هایی مانند ویرایشگرهای ویدئویی ، مدیران تولید ، مدیران بازاریابی و طراحان چندرسانه ای مشغول به کار هستند همگی ازنرم افزار پریمیربرای ایجاد و ویرایش محتوای ویدیو استفاده می کنند. نرم افزار پریمیرتوسط شرکت توسعه نرم افزار Adobe Systems ساخته شده است.

 What is Premiere Pro

تاریخچهنرم افزار پریمیر

Adobe نرم افزار پریمیربه سادگی Premiere شروع شد و در سال 1991 برای سیستم عامل مک معرفی شد. این یکی از اولین سیستم های ویرایش غیر خطی مبتنی بر رایانه بود. نامنرم افزار پریمیردر سال 2003 معرفی شد و برای همه نسخه های بعدی مورد استفاده قرار گرفته است. نسخه اولنرم افزار پریمیردارای چندین نام بود ، ازنرم افزار پریمیر1تانرم افزار پریمیر7.

 

هر نسخه بعدینرم افزار پریمیرشامل تغییرات دیگری است که در زیر ذکر شده است:

 

نرم افزار پریمیر1.5به عنوان نسخه ای با ثبات تر از نسخه قبلی خود یعنی PPRO منتشر شد. این شامل رفع اشکال ، اشکالات و چند اضافات کوچک است.

نرم افزار پریمیر2تغییرات زیادی داشته است ، از جمله رابط کاربری جدید ، ویژگی های جدید و ادغام بهبود یافته با سایر برنامه های کاربردی در خانواده Adobe. با این نسخه ، ویرایش چند دوربین ، ضبط به دی وی دی ، پردازش شتاب GPU و پشتیبانی بومی HD / HDV معرفی شد.

نرم افزار پریمیر CS3: این نسخه در سال 2007 منتشر شد. یکی از ویژگی های جدید و قابل توجه این نسخه ، بازیابی زمان بود. پشتیبانی مک نیز در این مدت مجدداً معرفی شد.

نرم افزار پریمیر CS4: این نسخه ازنرم افزار پریمیربا بهبود روند کار در ویرایش ، انعطاف پذیری بیشتر و پشتیبانی از فرمت در اکتبر 2008 منتشر شد.

نرم افزار پریمیر CS5: عرضه شده در آوریل 2010 ، موتور پخش عطارد علاوه بر این قابل توجه بود. این امکان پیش نمایش بدون ارائه را دارد. این نسخه همچنین شامل پیشرفتهای جزئی در نرم افزار بود.

نرم افزار پریمیر CS6: در مه 2012 این نسخه تغییرات زیادی در رابط کاربری ایجاد کرد. این پیشرفت ها شامل لایه های تنظیم ، اثر ترمیم کرکره غلتکی ، اصلاحات رنگی سه طرفه ، مرورگر از پیش تعیین شده جدید و موارد دیگر است. کاربران همچنین به Adobe Prelude ، SpeedGrade و Adobe Creative Cloud معرفی شدند. این آخرین نسخه بود که می تواند به عنوان یک بسته نرم افزاری مستقل خریداری شود. به روزرسانی هایی برای رفع اشکالات تأثیرگذار بر عملکرد ارائه شده است ، اما انتقال به CC دائمی است.

نرم افزار پریمیر CC: نسخه اولیه نسخه Creative Cloud نرم افزار پریمیر CC در ژوئن 2013 با تعدادی پیشرفت انجام شد. این شامل لینک و مکان یابی ، تنظیم زمان بندی مجدد ، بهبود میکس صدا ، موتور Lumetri Deep Color Engine ، بهبود ویرایش Multicam ، ادغام Adobe Anywhere و موارد دیگر می باشد. این اولین نسخه از PPRO بود که فقط از طریق خدمات اشتراک در دسترس بود. به روزرسانی های مداوم در حال انجام است که هر نسخه ازنرم افزار پریمیر CC سال انتشار را پس از CC اضافه می کند. به عنوان مثال ، نسخه هایی ازنرم افزار پریمیر CC 2015 ، 2017و 2018 وجود داشته است. نرم افزار پریمیر CC 2018یا نسخه 12.0 ، ویژگی های جدیدی را از جمله قالب های گرافیکی متحرک ، گزینه هایی برای استفاده از قالب های گرافیکی حرکت After Effects اضافه کرده است بدون نیاز به بعد از جلوه ها ، فیلم همهجانبه ویرایش با استفاده از صفحه نمایش نصب شده در سر و موارد دیگر. نسخه فعلینرم افزار پریمیر CC 2020است.

 

وارد کردن تصاویر و فیلم های ثابت درنرم افزار پریمیر: محدودیت های اندازه

حداکثر اندازه فریم برای وارد کردن تصاویر و فیلم های ثابت بهنرم افزار پریمیر 256 مگاپیکسل است و حداکثر ابعاد آن 32768 پیکسل در هر دو جهت است.

 

شتاب GPU نرم افزار پریمیر: وقتینرم افزار پریمیراز یک GPU استفاده می کند

اینکه یک فریم با شتاب GPU بانرم افزار پریمیربه عنوان بخشی از موتور پخش Mercury قابل پردازش باشد ، بستگی به اندازه فریم در مقایسه با میزان حافظه GPU دارد. فریمی که نیازهای زیر را برآورده کند می تواند با شتاب GPU پردازش شود: ((عرض x قد) / 16384) مگابایت. اگر مقدار حاصل از محاسبه از حافظه موجود فراتر رود ، نرم افزار پریمیراز پردازنده فقط برای ارائه بخش فعلی استفاده می کند.

 

قالب های تصویری و صوتینرم افزار پریمیرمی تواند وارد و صادر کند

قالب های زیر توسط Adobe نرم افزار پریمیرپشتیبانی می شوند. اگرچهنرم افزار پریمیرمی تواند این قالب ها را وارد کند ، اما ممکن است برای وارد کردن انواع پرونده های خاص به کدک های خاصی نیاز داشته باشد. پس از ویرایش یک پرونده و در یک پروژهنرم افزار پریمیر، می توان آن را به قالب اصلی یا فرمت دیگری صادر کرد.

 

بسیاری از فرمت های اصلی صادرات در زیر ذکر شده است:

 

قالب ظرف چندرسانه ای (3GPp، 3G2)؛ کدگذاری صوتی پیشرفته (AAC) ؛ فرمت فایل تبادل صوتی (AIFF)؛ قالب فشرده سازی فیلم اپل (Apple ProRes)؛ سند صدای Adobe (ASND) ؛ Microsoft AVI ، انواع 1 و 2 (.avi) ؛ قالب WAVE (BWF) پخش کنید. جریان DV خام (DV)؛ GIF متحرک (GIF)؛ فایلهای ویدئویی MPEG-1 (MV1) ؛ MPEG-4 صوتی؛ MPEG-4 فایلهای ویدیویی؛ قالب QuickTime (MOV)؛ صوتی MP3 (MP3)؛ فیلم QuickTime (MP4)؛ MPEG-1 و 2 (MPEG، MPG، MPE)؛ قالب eXchange Media (MXF)؛ قالب پروژه صوتی (OMF)؛ Waveform ویندوز (WAV)؛ و ویندوز مدیا ، فقط ویندوز (WMV)

 

قالب های دوربین بومینرم افزار پریمیرمی توانند وارد کنند

این قالب های رسانه ای را می توان در سیستم عامل های Mac و Windows ویندوز وارد و ویرایش کرد: دوربین ARRI AMIRA؛ Canon XF؛ Canon RAW؛ CinemaDNG؛ پاناسونیک AVC؛ دوربین های P2؛ Phantom Cine media؛ پشتیبانی RED؛ و ، دوربین های سونی.

 

از فایلهای دنباله ای با تصویر ثابت و هنوز هم پشتیبانی می کند

پسوندهای قالب زیر از پرونده های توالی عکس ثابت و تصویر ثابت پشتیبانی می کنند:

 

Adobe Illustrator (EPS، AI)؛ Bitmap (DIB، BMP، RLE)؛ Cineon / DPX (DPX) ؛ قالب مبادله گرافیکی (GIF)؛ فقط فایل نماد ویندوز (ICO)؛ JPEG؛ تصویر Macintosh (عکس)؛ فتوشاپ (PSD)؛ گرافیک شبکه قابل حمل (PNG)؛ عنوان برتر Adobe (PTL ، PRTL)؛ Targa (TGA ، VST)؛ و قالب تبادل برچسب خورده (TIFF).

 

قالب های زیرنویس و زیرنویس های بسته

نرم افزار پریمیراز قالب های بسته زیرنویس و زیرنویس زیر پشتیبانی می کند:

 

مشخصات تبادل قالب توزیع (DFXP) ؛ MacCaption VANC (MCC) ؛ فایل زیرنویس بسته شده صحنه دار (SCC)؛ قالب زیرنویس Subrip (SRT)؛ پرونده زیرنویس EBU N19 (STL)؛ و W3C / EBU متن بهنگام / SMPTE (XML).

 

فرمت های فایل پروژه ویدئویی

نرم افزار پریمیراز فرمت های فایل پروژه زیر پشتیبانی می کند:

 

قالب نویسندگی پیشرفته (AAF)؛ پروژه After Effects (AEP، AEPX)؛ پروژه شخصیت انیمیشن (CHPROJ)؛ لیست های دسته ای (CSV ، TAB ، TXT ، PBL) ؛ CMX3600 EDL (EDL)؛ فقط ویندوز پروژه Adobe Premier Elements (PREL) ؛ پروژه برتر Premiere (PRPROJ)؛ و FCP XML (XML).

 

نحوه یادگیرینرم افزار پریمیر

گزینه های زیادی برای یادگیرینرم افزار پریمیربرای افراد حرفه ای و دانشجویان وجود دارد.

 

آموزشنرم افزار پریمیردر کلاس

بسیاری از کلاس هاینرم افزار پریمیراز طریق م institutionsسسات آموزشی محلی در دسترس است و آموزش های عملی را برای افراد ارائه می دهد. این دوره ها گزینه خوبی برای کسانی است که ترجیح می دهند در یک کلاس سنتی کلاس درس یاد بگیرند که در آن بتوانند با دیگران تعامل داشته و از یک مربی زنده بهره مند شوند. دوره های عمومینرم افزار پریمیرعمومی به طور کلی یک مربی را نشان می دهد ، بازخورد می دهد و روند یادگیری را تقویت می کند. دانش آموزان برای یادگیری اصول اولیهنرم افزار پریمیرو به کار بردن آنها در پروژه های ویرایش ویدیو ، از ترکیبی از دستی رایانه به همراه فایل های آزمایشگاهی و ورزشی استفاده می کنند. موسسه گرافیک آمریکایی کلاس هاینرم افزار پریمیررا در NYC ارائه می دهد و دوره هاینرم افزار پریمیررا نیز در بوستون ارائه می دهد و همچنین می توانیدنرم افزار پریمیررا در فیلادلفیا نیز یاد بگیرید.

 

نرم افزار پریمیر Training Online

برای کسانی که قادر به مسافرت به یک مکان کلاس نیستند ، هنوز می توانند با کلاس های آنلایننرم افزار پریمیرازنرم افزار پریمیربه عنوان یک مربی زنده یاد بگیرند. در حالی که آموزش آنلاین می تواند از چند طریق انجام شود ، آموزش آنلاین بصورت آنلاین اغلب بیشترین فایده را دارد ، زیرا کلاسها توسط مربیان زنده هدایت می شوند که می توانند به س questionsالات پاسخ دهند و در زمان واقعی بازخورد ارائه دهند.

 

آموزش خصوصینرم افزار پریمیر

برای مشاغل دارای تیمی که نیاز به یادگیرینرم افزار پریمیردارند ، آموزش خصوصی در سایت گزینه مناسبی برای اطمینان از کارکنان است که ضمن حفظ عملکردهای تجاری ، آنچه را که نیاز دارند بیاموزند. از آنجا که مربی می تواند به مکان شما سفر کند ، دیگر نیازی به سفر کارمندان نیست. در هنگام انجام آموزش خصوصینرم افزار پریمیر، مربیان می توانند ارزیابی کنند که کارآموزان قبلاً چه می دانند و چه درسی را به موضوعات و مؤلفه های خاص که بیشتر برای کارمندان مفید هستند ، اختصاص می دهند.

 

Self-paced نرم افزار پریمیر Training

هم کتاب و هم آموزش تصویری برای کسانی که ترجیح می دهندنرم افزار پریمیررا به تنهایی یاد بگیرند در دسترس است. کتاب هاینرم افزار پریمیراز موسسه گرافیک آمریکا در بسیاری از کتابخانه ها و کتابفروشی ها موجود است و شامل پرونده های درسی و آموزش های ویدئویی به همراه دستورالعمل های مکتوب است. به عنوان یک کتاب ، می توان آن را با سرعت و بازه زمانی هر یک از زبان آموزان تکمیل کرد.

 

نرم افزار پریمیر Differences Mac در مقابل Windows PC

نرم افزار پریمیرتفاوت کمی بین سیستم عامل Mac و Windows PC دارد. این نرم افزار از یک کد پایه ساخته شده است ، که باعث می شودنرم افزار پریمیربین رایانه های Mac و Windows سازگار باشد. سیستم فایل برای یافتن و وارد کردن پرونده ها یکی از معدود مناطق با تفاوت های قابل توجه است. در صورت استفاده از Adobe Bridge برای مدیریت پرونده ها ، این اختلافات بین سیستم عامل ها وجود ندارد. اکثر کاربران می توانند بدون مشاهده تفاوت ، بین نسخه های Mac و Windows نرم افزار پریمیرحرکت کنند.

 

نرم افزار پریمیرتفاوت سرعت Mac و Windows PC را دارد

در آزمایش بین سیستمهای مجهز به Mac و Windows ، یک تفاوت چندانی بین رایانه های Mac و Windows PC وجود ندارد ، اما بسیاری از سیستم های Windows PC با مشخصات سریعتر که برای ویرایش ویدیو مجهز هستند ، در دسترس هستند. از آنجا که برخی از سازندگان کامپیوترهای طاقچه روی نیازهای رایانه ای رده بالا متمرکز هستند و رایانه های جدیدتری را نسبت به اپل به روزرسانی سخت افزار خود ارائه می دهند ، غالباً می توان یک سیستم رایانه ویندوز پیدا کرد که سریعتر از سیستم Mac OS باشد. اغلب سیستم های ویندوز PC براینرم افزار پریمیربا جدیدترین پردازنده ها و سیستم های سریعتر GPU (ویدئویی) در دسترس هستند در حالی که ممکن است اپل از پردازنده ها یا GPU هایی استفاده کند که در زمان اولین ارسال خوب بوده اما قدیمی شده اند. در حالی که تجهیزات اپل معمولاً در زمان تحویل رایانه از رده های برتر محسوب می شوند ، چرخه انتشار آنها در ارائه سخت افزار جدید رایانه ای یا به روز شده هر 12 تا 18 ماه باعث می شود تا آنها در بازار رایانه ای با کارایی بالا و با سرعت بالا که کاربران از آن عقب می افتند عقب بیفتند. نیاز بهنرم افزار پریمیر.

 

نمونه ای از این امر را می توان در آزمایش انجام شده توسط سازنده رایانه های شخصی ، Puget Systems مشاهده کرد. آنها سه مدل قابل مقایسه را آزمایش كردند: Mac Pro اواخر سال 2013 با استفاده از MacOS Sierra ، Core i7 3.2GHz و Core i7 3.0GHz با استفاده از Windows 10 Pro 64-bit. نرم افزار مورد استفاده در هر سه نسخهنرم افزار پریمیر 2017.0.2 بود. از آنجایی که Puget Systems عملکردنرم افزار پریمیررا روی رایانه های Mac و Windows آزمایش می کرد ، خاطرنشان شد کهنرم افزار پریمیربیشتر در سیستم Mac سقوط می کند. علاوه بر این ، نرم افزار Adobe نرم افزار را برای استفاده با کارت های ویدیوی Nvidia ، که در سیستم های ویندوز موجود و مورد استفاده قرار می گرفت ، بهینه سازی کرده است ، در حالی که کارت های پردازش پیش فرض AMD AMD در سیستم های Mac وجود دارد. این به احتمال زیاد به نتایجی منجر می شود که ویندوز در هنگام نمایش پیش نمایش ، صادرات و استفاده از تثبیت پیچ ، سریعتر از مک سریع باشد. این امر به ویژه هنگام استفاده از فیلم های 4K درنرم افزار پریمیربیشتر صدق می کرد. در Mac ، مشاهده شد که پخش زنده ، تصاویر 4K قرمز و وضوح تصویر 8K محدود است.

 

هزینهنرم افزار پریمیرچقدر است

نرم افزار پریمیربرای اکثر کاربران بین 20 تا 30 دلار در ماه هزینه دارد یا سالانه 240 دلار در سال است. قیمت دقیق به نوع اشتراک خریداری شده بستگی دارد و اینکه آیا توسط یک فرد ، سازمان یا موسسه آموزشی از جمله دانشجویان و دانشکده های آنها خریداری شده است. در صورت تمدید اشتراک ، برنامه نرمافزار قابل دسترسی نیست.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 576
  • بازدید کلی : 3,553